TY - JOUR AU - Aljazairi López, Salvador AU - Salcedo-Bellido, Inmaculada AU - Barrios-Rodríguez, Rocío AU - Requena, Pilar PY - 2022 SN - 2254-5883 UR - http://hdl.handle.net/10481/74685 AB - Abstract: Studies about online assessment paying attention to student experiences are scarce. However, the Coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic has forced universities to adapt very fast to online teaching, which allowed us to analyze the... AB - Resumen: La pandemia por Coronavirus (COVID-19) obligó a las universidades a adaptarse rápidamente a la enseñanza virtual pero los estudios sobre la evaluación no presencial son escasos. Objetivo: comparar la calificación de exámenes orales y de... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Higher Education - Evaluation KW - Educación Superior - Evaluación TI - Comparison of two online university examination modalities in Didactics of Sciences T2 - Comparación de dos modalidades de exámenes virtuales universitarios en Didáctica de Ciencias DO - 10.30827/Digibug.74685 ER -