TY - JOUR AU - Basterrechea, María AU - García Mayo, María del Pilar AU - Leeser, Michael J PY - 2014 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/53643 AB - This study investigates the role of output tasks in noticing a certain target form upon receiving subsequent input. Sixteen adolescent learners from an intact CLIL classroom carried out a multi-stage dictogloss task collaboratively and individually.... AB - El presente estudio investiga cómo una tarea productiva puede promover la atención a la forma al recibir input tras dicha producción. Dieciséis aprendices adolescentes llevaron a cabo una dictoglosia en varios pasos de forma colaborativa e... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Content and Language Integrated Learning (CLIL) KW - Output-input cycle KW - Collaborative tasks KW - Dictogloss and noticing KW - Aprendizaje integrado de contenidos y lengua (AICLE) KW - Ciclo de producción- recepción KW - Tareas colaborativas KW - Dictoglosia y atención TI - Pushed Output and Noticing in a Dictogloss: Task Implementation in the CLIL Classroom DO - 10.30827/Digibug.53643 ER -