TY - JOUR AU - Albornoz, Alejandra AU - González, María Cristina AU - Domínguez, Malena AU - Baccino, Mariela AU - Rodríguez, Schubert AU - Tarde, Sheyla PY - 2015 SN - 1138-414X SN - 1989-639X UR - http://hdl.handle.net/10481/39911 AB - En este trabajo se describe las representaciones sociales de los actores involucrados en una propuesta de educación técnico-profesional, diseñada con la finalidad de propiciar la continuidad educativa de los jóvenes de una localidad rural de... AB - The following work describes the Social Representations from the involved actors in a vocational educational experience. The vocational educational experience aims to motivate the continuation of the education of young adults in a rural location in... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Educación media KW - Inclusión educativa KW - Representaciones sociales KW - Middle Education KW - Educational inclusion KW - Social representations TI - Educación Media Básica y continuidad educativa en Uruguay. Un estudio de caso T2 - Middle Education and continuity of education in Uruguay: A case study ER -