TY - JOUR AU - Fernández-Río, Javier AU - Calderón Luquin, Antonio AU - Méndez-Giménez, Antonio AU - Rolim Márquez, Ramiro J. PY - 2014 SN - 1138-414X SN - 1989-639X UR - http://hdl.handle.net/10481/34533 AB - Se presenta una investigación sobre la teoría Construccionista del Aprendizaje en formación del profesorado. Se utilizaron dos técnicas de recogida de información: cuantitativa (encuesta) y cualitativa (entrevista) para intentar entender mejor su... AB - The article presents a study on the usage of the Constructionist Theory of learning in Teacher Education. Two different assessment procedures were used: quantitative (questionnaire) and qualitative (interview) to try to understand the complexity of... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Materiales autoconstruidos KW - Cooperación KW - Docencia KW - Self-made materials KW - Cooperation KW - Instruction TI - Teoría construccionista del aprendizaje en formación del profesorado. Perspectivas de alumnado y profesorado desde la investigación cuantitativa y cualitativa T2 - The Constructionist Theory of Learning in Teacher Education. Perspectives from students and teachers through quantitative and qualitative research ER -