español
español
English
français
español
English
français
Porta Linguarum, Monográfico IX, 2024
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
Porta Linguarum, Monográfico IX, 2024
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
Porta Linguarum, Monográfico IX, 2024
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Porta Linguarum, Monográfico IX, 2024 (10)
Listar por
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Búsqueda en esta colección:
Ir
Envíos recientes
How burnout, resilience, and engagement interplay among EFL learners: A mixed-methods investigation in the Chinese senior high school context
Wu, Hanwei
;
Wang, Yunsong
;
Wang, Yongliang
(
2024-01-25
)
The interplay of teacher resilience and professional development: The case of two beginning EFL teachers in South Korea
Kim, Youngmi
;
Kim, Tae Young
(
2024-01-25
)
Do well-being and emotion regulation predict L2-teacher grit?
Solhi, Mehdi
;
Ünsal-Görkemoğlu, Büşra
;
Azari Noughabi, Mostafa
;
Atay, Derin
(
2024-01-25
)
Transnational English language teacher wellbeing: An ecological perspective
Sadeghi, Karim
;
Pourbahram, Roghayeh
(
2024-01-25
)
Teacher well-being matters: The case of students’ motivation on their own perceptions of native and non-native English speaker teachers
Deng, Liwi
;
Zhang, Lawrence Jun
;
Mohamed, Naashia
(
2024-01-20
)
Más
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales