• français 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
ISL - Número 18 Volumen 1 (2023) 
  •   Accueil de DIGIBUG
  • 2.-Revistas
  • Investigaciones Sobre Lectura
  • ISL - Número 18 Volumen 1 (2023)
  •   Accueil de DIGIBUG
  • 2.-Revistas
  • Investigaciones Sobre Lectura
  • ISL - Número 18 Volumen 1 (2023)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ISL - Número 18 Volumen 1 (2023) (6)

Parcourir par

Par date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciación

Rechercher dans cette collection :

 

Soumissions récentes

  • Reading promotion of the poetic genre in Primary Education through a hypertextual didactic model 

    Marco Martínez, María; De Vicente-Yagüe Jara, María Isabel (2023-06-19)
  • Lunfardo in tango lyrics and its impact on the learning of Argentinian Spanish: case study 

    Panagia, Mariagrazia; Villanueva Roa, Juan De Dios (2023-06-19)
  • How to approach the literary classics and the narrative elements of the multimodal resources that are present in Money Heist (La Casa de Papel) 

    Hernández Ortega, José; Rovira Collado, José; Bañares-Marivela, Elena (2023-06-19)
  • An Approximation for Reading Habits among Students of Arts and Education at the University of La Rioja (Spain) 

    Escalante Varona, Alberto; Soto Vázquez, José; Gutiérrez Gallego, José Antonio (2023-06-19)
  • What do I recommend reading and why? Reading preferences of Primary and Early Childhood Education teachers in training 

    Míguez Álvarez, Carla María; Agrelo-Costas, Eulalia; Mociño-González, Isabel (2023-06-19)

Más

Mon compte

Ouvrir une sessionS'inscrire

Parcourir

Tout DIGIBUGCommunautés et CollectionsPar date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciaciónPerfil de autor UGRCette collectionPar date de publicationAuteursTitresSujetsFinanciación

Statistiques

Statistiques d'usage de visualisation

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contactez-nous | Faire parvenir un commentaire | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom