• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
DDEMPC - Artículos 
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
  • DDEMPC - Artículos
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
  • DDEMPC - Artículos
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

DDEMPC - Artículos (475)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Integrating mental health interventions in higher education: An evidence-based umbrella review 

    García-Pérez, Laura; Ubago-Jiménez, José Luis; Cepero-González, Mar; Padial-Ruz, Rosario (2025-10)
  • Active break as a tool for improving attention in the educational context. A systematic review and meta-analysis 

    Melguizo-Ibáñez, Eduardo; Zurita-Ortega, Félix; González-Valero, Gabriel; Puertas-Molero, Pilar; Tadeu, Pedro; [et al.] (2024-02-08)
  • El rol del monstruo en las narraciones audiovisuales dirigidas a los niños y niñas. Un análisis semiótico cultural a través del dibujo infantil 

    Chacón Gordillo, Pedro David; Morales-Caruncho, Xana (2015)
  • La mujer como objeto sexual en la publicidad 

    Chacón-Gordillo, Pedro (2008)
  • La lógica poética. Una fenomenología del pensamiento artístico 

    Sánchez-Ruiz, Joaquín; Chacón-Gordillo, Pedro; Belda-Mercado, Nacho (2011-02-16)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom