• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Porta Linguarum, Nº 33, enero 2020 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº 33, enero 2020
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº 33, enero 2020
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Porta Linguarum, Nº 33, enero 2020 (16)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Vocabulary Learning And Retention: Cognitive Load Framework On Trial 

    Zarifi, Abdolvahed; Azizinezhad, Zeinab (2020-01)
  • Private School EFL Teachers’ Perceptions On Assessment: A Case Study In Turkey 

    Önalan, Okan; Gürsoy, Esim (2020-01)
  • Poetry for EFL: Exploring Change in Undergraduate Students’ Perceptions 

    Férez Mora, Pedro Antonio; Coyle, Yvette (2020-01)
  • Vision Theory vs. Goal-Setting Theory: A Critical Analysis 

    Al-Hoorue, Ali H.; Al Shlowiy, Ahmed (2020-01)
  • Las actitudes lingüísticas de estudiantes universitarios extranjeros de ELE hacia la modalidad lingüística andaluza. Componentes cognitivos, afectivos y conductuales 

    Crismán Pérez, Rafael; Núñez Vázquez, Isabel (2020-01)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom