• español 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Vol. 9.2 (2018) (Nº Especial) 
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 9.2 (2018) (Nº Especial)
  •   DIGIBUG Principal
  • 2.-Revistas
  • Journal for Educators, Teachers and Trainers
  • Vol. 9.2 (2018) (Nº Especial)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vol. 9.2 (2018) (Nº Especial) (14)

Listar por

Por fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Búsqueda en esta colección:

 

Envíos recientes

  • How do special education pre-service teachers perceive teaching arts? 

    Baglama, Basak; Yucesoy, Yucehan; Miralay, Fatma; Demirok, Mukaddes Sakalli (2018)
  • Giftedness: Educators views and perceptions 

    Demirok, Mukaddes Sakalli (2018)
  • Pre-service teachers' views on the use of social network sites 

    Caliskan, Semih; Uzunboylu, Huseyin; Tugun, Vasfi (2018)
  • The opinions of pedagogic formation students concerning the application of mobile devices and mobile communication applications in education 

    Kanbul, Sezer (2018)
  • The opinions of teachers on primary school performance evaluation: case study in Nigeria, Benue State 

    Sucuoğlu, Esen; Hembadoon Peter, Magdalene (2018)

Más

Mi cuenta

AccederRegistro

Listar

Todo DIGIBUGComunidades y ColeccionesPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciaciónPerfil de autor UGREsta colecciónPor fecha de publicaciónAutoresTítulosMateriaFinanciación

Estadísticas

Ver Estadísticas de uso

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contacto | Sugerencias | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom