• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Volumen_13 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen_13
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen_13
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Volumen_13 (15)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Análisis de los argumentos dados por docentes en formación a una tarea sobre derivadas 

    Fernanda Vargas, María; Fernández Plaza, José Antonio; Ruiz Hidalgo, Juan Francisco (2020)
  • Intervenciones en el trabajo con una tarea de generalización que involucra las formas directa e inversa de una función en sexto de primaria 

    Hidalgo Moncada, Diana; Cañadas Santiago, María Consuelo (2020)
  • Mathematics teacher’s specialised knowledge of prospective primary teachers: An explorative study 

    Ferretti, Federica (2020)
  • Estudio del conocimiento de profesores de secundaria sobre procesos matemáticos 

    Loría, José R.; Lupiáñez Gómez, José Luis (2019-07)
  • Complex Argumentation in Elementary School 

    Cervantes-Barraza, Jonathan; Cabañas-Sánchez, Guadalupe; Reid, David; Reid (2019-07)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom