español
español
English
français
español
English
français
Listar Volumen 1 por financiación
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
Volumen 1
Listar Volumen 1 por financiación
DIGIBUG Principal
2.-Revistas
PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
Volumen 1
Listar Volumen 1 por financiación
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Listar Volumen 1 por financiación
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Ir
Orden:
ascendente
descendente
Resultados:
5
10
20
40
60
80
100
Modificar
Mostrando ítems 1-2 de 2
ascendente
descendente
5
10
20
40
60
80
100
Financiación
This paper is related to three main issues: (a) preservice teacher training and mathematics teacher competences, (b) preservice teachers’ knowledge of mathematics for teaching and learning, and (c) knowledge established by Mathematics Education and didactical analysis. I explain briefly these three points and then I describe the particular way in which we address the transformation of formal mathematics into school mathematics in a methods course in the University of Almería.
[1]
Trabajo financiado por el proyecto BSO2002-02799 del Ministerio de Ciencia y Tecnologia.
[1]
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales