• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
View Item 
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Grupo: FORCE. Formación Centrada en la Escuela (HUM386)
  • HUM386 - Comunicaciones Congresos, Conferencias, ...
  • View Item
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Grupo: FORCE. Formación Centrada en la Escuela (HUM386)
  • HUM386 - Comunicaciones Congresos, Conferencias, ...
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Assessing Educational Leaders: Validation and Adaptation of the Spanish Version of VAL-ED

[PDF] ECER 2012.pdf (43.04Kb)
Identificadores
URI: http://hdl.handle.net/10481/29031
Exportar
RISRefworksMendeleyBibtex
Estadísticas
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author
Bolívar Botia, Antonio; Caballero Rodríguez, Katia; López López, María Carmen; Pérez García, Purificación
Editorial
European Educational Research Association
Materia
Liderazgo educativo
 
Educación secundaria
 
Validación de instrumento
 
Educational leadership
 
Secondary education
 
Instrument validation
 
Date
2012-09-20
Referencia bibliográfica
Bolívar, A.; et al. Assessing Educational Leaders: Validation and Adaptation of the Spanish Version of VAL-ED. En: ECER 2012, "The need for educational research to champion freedom, education and development for all", 2012. [http://hdl.handle.net/10481/29031]
Collections
  • HUM386 - Comunicaciones Congresos, Conferencias, ...

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback