• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Porta Linguarum, Nº20, junio 2013 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº20, junio 2013
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • Porta Linguarum. Revista Interuniversitaria de Didáctica de las Lenguas Extranjeras
  • Porta Linguarum, Nº20, junio 2013
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Porta Linguarum, Nº20, junio 2013 (21)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • The bilingual dictionary and foreign language learning: facts and opinions 

    Alcaraz Mármol, Gema; Almela Sánchez-Lafuente, Ángela (2013-06)
  • Prospective and regular ELT teachers digital empowerment and self-efficacy 

    Sarýçoban, Arif (2013-06)
  • Análisis y percepción por parte del alumnado del requisito lingüístico en el acceso al "Máster de Formación del Profesorado de Educación Secundaria" 

    Raigón Rodríguez, Antonio R.; Larrea Espinar, Ángela María (2013-06)
  • Subtitling as a didactic tool. A teacher training experience. 

    López Cirugeda, Isabel; Sánchez Ruiz, Raquel (2013-06)
  • The effect of pre-task and online planning conditions on complexity, accuracy and fluency on EFL learners written production 

    Ghavamnia, Maedeh; Tavakoli, Mansoor; Esteki, Masood (2013-06)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom