• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Volumen 8 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen 8
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen 8
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Volumen 8 (12)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Different possibilities to learn from the same task 

    Kullberg, Angelika; Runesson, Ulla; Mårtensson, Pernilla (2014)
  • Using crises, feedback and fading for online task design 

    Bokhove, Christian (2014)
  • Networking theories by iterative unpacking 

    Koichu, Boris (2014)
  • La convicción, la comprensión y las prácticas de racionalidad en la primaria. Estudio del profesor 

    Rigo, Mirela (2014-03)
  • Hybrid tasks: Promoting statistical thinking and critical thinking through the sema mathematical activities 

    Aizikovitsh-Udi, Einav; Clarke, David; Kuntze, Sebastian (2014-03)

View more

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom