español
español
English
français
español
English
français
Listar DMIDE - Artículos por financiación
DIGIBUG Principal
1.-Investigación
Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
DMIDE - Artículos
Listar DMIDE - Artículos por financiación
DIGIBUG Principal
1.-Investigación
Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
DMIDE - Artículos
Listar DMIDE - Artículos por financiación
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Listar DMIDE - Artículos por financiación
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Ir
Orden:
ascendente
descendente
Resultados:
5
10
20
40
60
80
100
Modificar
Mostrando ítems 1-11 de 11
ascendente
descendente
5
10
20
40
60
80
100
Financiación
The research arises from the guidelines set by the project: “Teaching innovation 2.0. with ICT in the European Higher Education Area”, funded by the Vice-Rectorate for European Teaching and Convergence of the Pablo de Olavide University (UPO) and under the protection of the researchers of the Eduinnovagogía © research group (HUM-971).
[1]
This research received external funding by Project HUM-983 (ITACA): “Research through transforming learning and contexts.”.
[1]
This research received funding of the Excelence Unit of Research, Faculty of Education & Vicerectorate of Research and Transference, University of Granada.
[1]
This research was funded by Business Consulting (ASME), grant number 08/44900 Call 2018.
[1]
This research was funded by I + D + I Project “Hybrid learning models for educational intervention with Unaccompanied Foreign Minors (MENAs)”. Effective tools for school and social integration “(EDU2017-88641-R)”.
[1]
This research was funded by I + D + I Project: “The Role of Personal Learning Environments in the Social Integration of Unaccompanied Foreign Minors (MENAS)”.
[1]
This research was funded by the national research project EDU2017-88641-R: “Modelos de aprendizaje para la intervención educativa con UFMS. Herramientas eficaces para la integración escolar y social” [Learning models for educational intervention with UFMS. Effective tools for school and social integration]. “Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades. Gobierno de España” [Ministry of Science, Innovation and Universities. Spanish Government].
[1]
This research was funded by UNIVERSITY OF GRANADA QUALITY UNIT (VII Convocatoria de Proyectos de Innovación y Buenas Prácticas Docentes), grant number 19-25.
[1]
This study was funded by CONICYT Scholarship PFCHA 72190263. Also has the support of the Research, “Innovation and Improvement in Andalusia” (HUM 126).
[1]
TRANSFORMACION DE LOS APRENDIZAJES EN CONTEXTOS HIBRIDOS PARA LA INCLUSION EDUCATIVA Y LABORAL DE SECTORES ESPECIALMENTE VULNERABLES CON ENFASIS EN MENAS by MCIN /AEI PID2020-119194RB-I00
[1]
TYNDALL/UFM: PID2020-119194RB-I00
[1]
Buscar en DIGIBUG
Esta colección
Mi cuenta
Acceder
Registro
Listar
Todo DIGIBUG
Comunidades y Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Perfil de autor UGR
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materia
Financiación
Servicios
Pasos para autoarchivo
Ayuda
Licencias Creative Commons
SHERPA/RoMEO
Dulcinea
Biblioteca Universitaria
Nos puedes encontrar a través de
Condiciones legales