• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
Volumen_19.3 
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen_19.3
  •   DIGIBUG Home
  • 2.-Revistas
  • PNA (Revista de Investigación en Didáctica de la Matemática)
  • Volumen_19.3
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Volumen_19.3 (4)

Browse by

By Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Search within this collection:

 

Recent Submissions

  • Conhecimento Interpretativo de professores em uma tarefa de divisão de frações 

    Gibim, Gabriela; Rifo, Laura; Climent, Nuria; Ribeiro, Miguel (2025-04-11)
  • Cómo estudiantes universitarios formulan y argumentan identidades algebraicas 

    Milanesio, Bettina; Burgos Navarro, María José (2025-04-11)
  • Criterios de selección de tareas para el aula de profesorado de matemáticas 

    Pinzón, Andrés; Gómez, Pedro (2025-03-11)
  • Sentidos atribuídos aos desenhos do Modelo de Barras de Singapura na Literatura 

    Richit, Luiz Augusto; Richit, Adriana (2025-04-11)

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback | RSS 1.0 | RSS 2.0 | Atom