• English 
    • español
    • English
    • français
  • FacebookPinterestTwitter
  • español
  • English
  • français
View Item 
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Grupo: AREA. Análisis de la Realidad Educativa Andaluza (HUM672)
  • AREA - Artículos
  • View Item
  •   DIGIBUG Home
  • 1.-Investigación
  • Departamentos, Grupos de Investigación e Institutos
  • Grupo: AREA. Análisis de la Realidad Educativa Andaluza (HUM672)
  • AREA - Artículos
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The contribution of the Flipped Classroom Method to the development of infromation Literacy: A sistematic review

[PDF] The contribution of the Flipped Classroom Method to the development of information Literacy_ A systematic review..pdf (905.2Kb)
Identificadores
URI: https://hdl.handle.net/10481/103387
Exportar
RISRefworksMendeleyBibtex
Estadísticas
View Usage Statistics
Metadata
Show full item record
Author
Gómez García, Gerardo; Hinojo Lucena, Francisco Javier; Cáceres Reche, María Del Pilar; Ramos Navas-Parejo, Magdalena
Editorial
MDPI
Date
2020
Collections
  • AREA - Artículos

My Account

LoginRegister

Browse

All of DIGIBUGCommunities and CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciaciónAuthor profilesThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectFinanciación

Statistics

View Usage Statistics

Servicios

Pasos para autoarchivoAyudaLicencias Creative CommonsSHERPA/RoMEODulcinea Biblioteca UniversitariaNos puedes encontrar a través deCondiciones legales

Contact Us | Send Feedback