TY - GEN AU - Viciano, Joan AU - Amores, Anabel AU - Fernández-Laso, María Cristina AU - Viciano-Badal, Belén AU - Peiretti, Ilaria AU - Tanga, Carmen PY - 2024 UR - https://hdl.handle.net/10481/95468 AB - Introducción: En los actuales procesos educativos, se destacan tres contextos de aprendizaje: formal, no formal e informal. La educación no formal no solo complementa la formal, sino que también amplía el aprendizaje informal. Esto subraya la... AB - Introduction: In current educational processes, three learning contexts coexist: formal, non-formal and informal. Non-formal education not only complements formal education, but also expands informal learning. This highlights the need to... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Educación no-formal KW - Evaluación KW - Metodología KW - Arqueología KW - Patrimonio cultural KW - Non-formal education KW - Evaluation KW - Methodology KW - Archaeology KW - Cultural heritage TI - La práctica educativa en contextos de educación no formal. Un ejemplo en el ámbito de la educación patrimonial con niños y niñas de la Val Pellice (Turín, Italia) a través de un taller de arqueología T2 - Educational practice in non-formal education contexts. An example in the field of heritage education with boys and girls from Val Pellice (Turin, Italy) through an archeology workshop ER -