TY - GEN AU - Muñoz Muñoz, Ana María AU - Martínez Oña, María del Mar PY - 2024 UR - https://hdl.handle.net/10481/95236 AB - La belleza femenina es un fenómeno cultural de la sociedad, donde el canon de belleza reproducido en la publicidad convierte a las mujeres en un producto más del mercado de consumo. En la actualidad, la belleza femenina se rediseña por programas de... AB - Female beauty is a cultural phenomenon of society, where the canon of beauty reproduced in advertising turns women into another product of the consumer market. Currently, female beauty is redesigned by photo retouching programs or by digital filters... LA - spa PB - Universidad de Valencia KW - Photoshop KW - Mujeres KW - Belleza femenina KW - Comunicación KW - Estereotipos de género KW - Publicidad de perfumes KW - Women KW - Feminine beauty KW - Feminine beauty KW - Gender stereotypes KW - Perfume advertising TI - Análisis del canon de belleza femenina y su manipulación digital en la publicidad de perfumes T2 - Analysis of the canon of female beauty and its digital manipulation in the advertising of perfumes DO - 10.7203/KAM.23.26989 ER -