TY - GEN AU - Peña Hita, Mª Ángeles AU - Tacoronte Sosa, Juan Pedro PY - 2024 UR - https://hdl.handle.net/10481/94307 AB - Evidencias recientes demuestran que los videojuegos pueden tener un impacto positivo en la mejora de la comprensión y fluidez lectora. En esta investigación, se pretende estudiar el uso de videojuegos en el modelo educativo conocido como pedagogía... AB - Recent evidence shows that video games can have a positive impact on reading comprehension and reading fluency. This research aims to study the use of video games and their impact on the promotion of reading fluency in hospital classroom teaching.... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - hospitales KW - lectura rápida KW - tecnología educativa KW - videojuegos KW - Educational technology KW - hospitals KW - reading instruction KW - speed reading KW - video game KW - Enseñanza de la lectura TI - Videojuegos, fluidez lectora y aulas Hospitalarias: una revisión multivocal De la literatura T2 - Video games, reading fluency and hospital classrooms: A Multivocal Literature Review DO - 10.30827/profesorado.v28i2.29617 ER -