TY - GEN AU - Demuner-Flores, María del Rosario PY - 2023 UR - https://hdl.handle.net/10481/93001 AB - La pandemia COVID-19 demandó la autorregulación del estudiante para aprovechar la enseñanza en línea. La evidencia de ese aprovechamiento a partir del uso de estrategias de aprendizaje, se estudió en base a los resultados no académicos que permitieron... AB - The COVID-19 pandemic demanded student self-regulation to take advantage of online teaching. The evidence of the use of learning strategies was studied based on non-academic results that allowed quantifying the student’s attitude and satisfaction... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Educación universitaria KW - Aprendizaje KW - Autoregulación KW - Estrategias KW - Rendimiento no académico KW - University education KW - Learning KW - Educational self management KW - Strategies KW - Non-academic performance TI - Estrategias de aprendizaje autorregulado y el rendimiento no académico en el contexto de la pandemia COVID-19 T2 - Self-regulated learning strategies and non-academic performance in the context of COVID-19 pandemic DO - 10.30827/publicaciones.v53i3.23773 ER -