TY - JOUR AU - Dewaele, Jean-Marc AU - Sanz Ferrer, María AU - Kamal Ahmed, Iman AU - Albakistani, Alfaf PY - 2024 UR - https://hdl.handle.net/10481/91954 AB - Multilingual foreign language learners have been found to typically experience less Foreign Language Classroom Anxiety (FLCA) and more Foreign Language Enjoyment (FLE) than their less multilingual peers. Since most existing research was based on... AB - Se ha descubierto que los estudiantes multilingües de lenguas extranjeras suelen experimentar menos ansiedad en el aula de lenguas extranjeras y más disfrute de la lengua extranjera que sus compañeros menos multilingües. Dado que la mayoría de las... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Multilingualism KW - Learner emotions KW - Foreign Language Classroom Anxiety KW - Foreign Language Enjoyment KW - Multilingüismo KW - Emociones del alumno KW - Ansiedad en el aula de lengua extranjera KW - Disfrute de la lengua extranjera TI - Does multilingualism affect foreign language classroom anxiety and foreign language enjoyment? T2 - El multilingüismo ¿afecta la ansiedad y el disfrute en el aula de lenguas extranjeras? ER -