TY - GEN AU - Gerns, Pilar PY - 2023 UR - https://hdl.handle.net/10481/83556 AB - In CLIL research, Dalton-Puffer’s recent construct of the Cognitive Discourse Function (CDF) (2013) - a taxonomy of seven cognitively and linguistically defined academic operations (such as “explain” or “define”) - is now gaining increased attention... AB - En AICLE se está empezando a prestar atención al marco de las funciones cognitivas del discurso (FCD) (Dalton-Puffer, 2013), una taxonomía compuesta por siete operaciones académicas (como “explicar” o “definir”), que resulta útil para concretar la... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - CLIL KW - Cognitive discourse function (CDF) KW - Comparing KW - Qualitative study KW - Assessment KW - AICLE KW - Funciones cognitivas del discurso (FCD) KW - Comparar KW - Estudio cualitativo KW - Evaluación TI - Qualitative insights and a first evaluation tool for teaching with cognitive discourse function: “comparing” in the CLIL science classroom DO - 10.30827/portalin.vi40.26619 ER -