TY - GEN AU - Enríquez Aranda, Mercedes AU - Mendoza García, Inma PY - 2023 UR - https://hdl.handle.net/10481/83553 AB - This paper presents an empirical pilot study conducted from July through September 2019 at César Chávez Elementary School, a public, bilingual English/Spanish primary school in the city of San Francisco (California, USA). The research was based on... AB - Este artículo presenta un estudio piloto empírico realizado de julio a septiembre de 2019 en el centro público bilingüe inglés/español de Educación Primaria César Chávez Elementary School, en San Francisco (California, EE. UU.). La investigación... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Audiovisual translation KW - Bilingualism KW - Child language brokering KW - Cultural competences KW - Reception studies KW - Traducción audiovisual KW - Bilingüismo KW - Intermediación lingüística infantil KW - Competencias lingüísticas y culturales KW - Estudios de recepción TI - Audiovisual translation: A reception study on Bilingual child language brokers’ linguistic and cultural competences DO - 10.30827/portalin.vi40.26079 ER -