TY - JOUR AU - Sanz Trigueros, Francisco Javier AU - Guillén Díaz, Carmen PY - 2023 UR - https://hdl.handle.net/10481/81082 AB - Atendiendo a las lógicas de profesionalización y acompañamiento asumidas por los formadores universitarios, este estudio explora la naturaleza de las expectativas competenciales logradas por estudiantes del Grado en maestro/maestra de Educación... AB - This article deals with the nature of the competence expectations achieved by future teachers of EFL at early ages, in accordance with the rationale of professionalism and career guidance. The awareness instrumented by the European Portfolio for... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Acompañamiento KW - Enseñanza de lenguas KW - Expectativas competenciales logradas KW - Formación de docentes KW - Toma de conciencia KW - Achieved competence expectations KW - Competency based teacher Education KW - Conscious awareness KW - Foreign language teaching KW - Guidance programs TI - Naturaleza de las expectativas competenciales logradas por docentes en formación inicial para la enseñanza temprana del inglés T2 - Nature of competence expectations achieved by pre-service teachers for EFL teaching at early ages DO - 10.30827/portalin.vi39.25141 ER -