TY - JOUR AU - Gómez-García, Laura PY - 2002 UR - https://hdl.handle.net/10481/78721 AB - Los menores que migran solos deben realizar una compleja transición a la vida independiente con una escasa red de apoyo, bajos niveles educativos y de cualificación laboral, ubicándoles en una posición de especial vulnerabilidad frente a la exclusión... AB - Minors who migrate alone must make a complex transition to independent life with a limited support network, low educational levels and job qualifications, placing them in a situation of special vulnerability to social exclusion. Faced with this... LA - spa PB - Editorial Universidad de Granada KW - Educadión KW - superación de dificultades KW - migración de menores KW - Trabajo Social KW - impacto social KW - Tiempo Extendido de Aprendizaje KW - Overcoming inequalities KW - migrant minors KW - social work KW - social impact KW - Extended Learning Time TI - Potencialidad del Tiempo Extendido de Aprendizaje en la integración social de menores que migran solos T2 - Potentiality of “Extended Learning Time” in the social integration of unaccompanied migrant minors DO - https://dx.doi.org/10.30827/tsg-gsw.v12.21991 ER -