TY - GEN AU - Gabarda Méndez, Cristina AU - Cuevas Monzonís, Nuria AU - Martí Aras, Antonia AU - López Agustí, Ana Isabel AU - Rodríguez Martín, Ana PY - 2022 SN - 2254-5883 UR - http://hdl.handle.net/10481/76395 AB - En el estudio llevado a cabo por este grupo de investigación se analizan, a través de un cuestionario validado, las distintas atribuciones causales del fenómeno del Cyberbullying que realiza una muestra de 653 futuros docentes en Formación del Máster... AB - Abstract: The study analyzed the different causal attributions of the Cyberbullying phenomenon were carried out by a sample of 653 future teachers in Teacher Training for the master’s degree in Secondary Education and the possible differences are... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Cyberbullying TI - Percepción del profesorado ante el Cyberbullying y detección de necesidades formativas del perfil competencial docente T2 - Perception of teachers regarding Cyberbullying and detection of training needs of the teaching competence profile DO - 10.30827/Digibug.76395 ER -