TY - JOUR AU - Azparren Legarre, Mª Paz PY - 2022 UR - http://hdl.handle.net/10481/74337 AB - This qualitative study investigates the impact of a CLIL teacher education programme on the beliefs that six in-service CLIL secondary school teachers of content subjects had about CLIL as an approach for teaching and about using a FL as the... AB - Este estudio cualitativo investiga el impacto de un programa formativo de profesorado AICLE sobre las creencias que seis profesores AICLE de educación secundaria en servicio tenían sobre AICLE como metodología de enseñanza y sobre la utilización de... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Teacher beliefs KW - CLIL teacher education KW - Teacher awareness KW - Professional empowerment KW - Professional development KW - Creencias del profesorado KW - Formación del profesorado AICLE KW - Conciencia del profesorado KW - Fortalecimiento profesional KW - Desarrollo profesional TI - The impact of CLIL teacher education on the beliefs of in-service secondary CLIL teachers T2 - El impacto de la formación de profesorado AICLE en las creencias de profesores AICLE de educación secundaria DO - 10.30827/portalin.vi.21587 ER -