TY - GEN AU - Muñoz Leiva, Francisco AU - Rodríguez López, María Eugenia AU - García Martí, Bárbara PY - 2022 UR - http://hdl.handle.net/10481/74112 AB - This study shows the main results of a bibliometric analysis of academic research that has applied eye tracking technology in the marketing discipline, drawing from 923 documents extracted from the WoS bibliographic database. The aims of the study are... AB - El presente estudio presenta los principales resultados de un análisis bibliométrico de la investigación académica que ha aplicado la tecnología de seguimiento ocular (eye tracking) en la disciplina del marketing, a partir de 923 documentos... LA - eng PB - Universidad del País Vasco. Instituto de Economía Aplicada a la Empresa KW - Eye-tracking KW - Marketing KW - Web of Science KW - Scimat KW - Bibliometric Map KW - Strategic Diagram KW - Thematic Network Eye Tracking KW - Mapa Bibliométrico KW - Diagrama Estratégico KW - Red Temática TI - Discovering prominent themes of the application of eye tracking technology in marketing research T2 - Descubriendo temas destacados de la aplicación de la tecnología de eye tracking en la investigación de marketing DO - 10.5295/cdg.211516fm ER -