TY - JOUR AU - Ares Ferreirós, Martina AU - Alfonso Gil, Sonia AU - Deaño, Manuel PY - 2021 UR - http://hdl.handle.net/10481/73323 AB - The aim of the study is to analyze the role of PASS cognitive processes in the improvement of reading comprehension within a group of students whose reading performance was beginning to differ from their classmates with whom they had started their... AB - La finalidad del estudio es analizar el papel de los procesos cognitivos PASS en la mejora en comprensión lectora de un grupo de estudiantes cuyo rendimiento lector empezaba a diferenciarse de sus compañeros de aula, con los que habían iniciado su... LA - eng PB - Universidad de Málaga KW - Planning facilitation KW - Metacognition KW - Metacognitive instruction KW - Reading comprehension KW - PASS theory KW - Facilitación de la planificación KW - Metacognición KW - Instrucción metacognitiva KW - Comprensión lectora KW - Teoría PASS TI - Effectiveness of the Planning Facilitation program for the prevention of reading comprehension difficulties T2 - Eficacia del programa de Facilitación de la Planificación para la prevención de dificultades de comprensión lectora DO - 10.24310/isl.vi15.12561 ER -