TY - JOUR AU - Pegalajar Palomino, María del Carmen AU - Martínez Valdivia, Estefanía PY - 2021 UR - http://hdl.handle.net/10481/71506 AB - Esta investigación pretende analizar y comprender la percepción del estudiante universitario sobre la implementación de la estrategia metodológica basada en las Tertulias Pedagógicas Dialógicas. Ello conduce a una mejora de la calidad en Educación... AB - This research aims to analyze and understand the perception of the university student on the implementation of the methodological strategy based on Dialogical Pedagogical Gatherings (DPG). This leads to an improvement in the quality of Higher... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Formación inicial KW - Metodología activa KW - Docente KW - Educación sostenible KW - Initial training KW - Active methodology KW - Dialogic learning KW - Sustainability education TI - Implicaciones de las tertulias pedagógicas dialógicas para una educación superior sostenible de calidad T2 - Implications of dialogical pedagogical gatherings for sustainable quality higher education DO - 10.30827/publicaciones.v51i1.16002 ER -