TY - JOUR AU - Fernández-Costales, Alberto PY - 2021 UR - http://hdl.handle.net/10481/69830 AB - This paper explores the use of Audiovisual Translation (AVT) as a didactic tool in schools of Primary Education. The investigation of active subtitling and dubbing in formal contexts has delivered promising results concerning students’ motivation,... AB - Este trabajo investiga el uso de la Traducción Audiovisual (TAV) como recurso didáctico en Educación Primaria. Los beneficios del subtitulado y el doblaje en contextos formales son evidentes en relación a la motivación del alumnado, la mejora de la... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Audiovisual translation (AVT) KW - Subtitling KW - Dubbing KW - Primary education KW - Bilingual education KW - Traducción Audiovisual (TAV) KW - Subtitulado KW - Doblaje KW - Educación Primaria KW - Educación bilingüe TI - Subtitling and Dubbing as Teaching Resources in CLIL in Primary Education: The Teachers’ Perspective T2 - Subtitulado y doblaje como recurso didáctico en AICLE en Educación Primaria: la perspectiva del profesorado DO - 10.30827/portalin.v0i36.16228 ER -