TY - JOUR AU - Molina Pérez, Javier AU - Pulido Montes, Cristina PY - 2021 UR - http://hdl.handle.net/10481/69438 AB - La investigación trata de comprender cómo está experimentando el profesorado la transformación desde la docencia presencial a la docencia online como consecuencia del COVID-19 y sus implicaciones profesionales y educativas. Se presenta una... AB - This research attempts to understand how teachers are experiencing the transformation from face-to-face teaching to online teaching as a consequence of COVID-19 and its professional and educational implications. It presents an initial exploration of... LA - spa PB - Universidad Autónoma de Madrid KW - Covid-19 KW - Digitalización KW - Docente de secundaria KW - Identidad KW - Política educacional KW - Digitization KW - Secondary school teacher KW - Identity KW - Educational Policy TI - COVID-19 y Digitalización “Improvisada” en Educación Secundaria: Tensiones Emocionales e Identidad Profesional Cuestionada T2 - COVID-19 and "Improvised" Digitization in Secondary Education: Emotional Tensions and Challenged Professional Identity DO - 10.15366/riejs2021.10.1.011 ER -