TY - GEN AU - Fernández Blanco, Teresa AU - Franco Ferreira, Paula PY - 2021 UR - http://hdl.handle.net/10481/68223 AB - En este artículo se presenta un estudio exploratorio de la percepción de los profesores de Formación Profesional en España sobre la competencia matemática con la que llegan los alumnos a los Ciclos Superiores. El objetivo es detectar los obstáculos... AB - In this article, we will be looking at an exploratory study of how Spanish Higher-level Professional Training teachers regard their students’ competence in Mathematics. The aim is to detect the obstacles faced by teachers when teaching their various... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Competencia matemática KW - Currículo KW - Formación profesional KW - Curriculum KW - Higher-level training cycles KW - Mathematical competencies KW - Professional training KW - Vocational education KW - Ciclos superiores TI - Percepción de los profesores de Formación Profesional sobre la competencia matemática en los Ciclos de Grado Superior T2 - Professional Training Teachers’ Perception of Mathematical Competence in Students Taking Higher-Level Courses DO - 10.30827/profesorado.v25i1.8285 ER -