TY - JOUR AU - Sánchez García, Francisco José PY - 2021 UR - http://hdl.handle.net/10481/67944 AB - En los últimos años, asistimos a la profunda transformación de los hábitos de consumo informativo de las nuevas generaciones, que avanza en paralelo al desarrollo de las redes sociales y de mensajería —WhatsApp, Facebook, Twitter—. La sobreabundancia... AB - In recent years, we have witnessed the profound transformation of information consumption habits in the new generations, in parallel progress with the development of social and instant messaging networks -WhatsApp, Facebook, Twitter-. The... LA - spa PB - Universidad de La Rioja KW - Fake news KW - Posverdad KW - Innovación educativa KW - Discurso informativo KW - Redes sociales KW - Post-truth KW - Educational innovation KW - Informative Speech KW - Social networks TI - Educar la mirada. El discurso informativo de las Fake News en el currículo de secundaria y bachillerato. T2 - Educating the outlook. The informative discourse of fake news in secondary and bachillerato curriculum. DO - 10.18172/con.4865 ER -