TY - GEN AU - Pozo Sánchez, Santiago AU - López Belmonte, Jesús AU - Fuentes Cabrera, Arturo AU - López Núñez, Juan Antonio PY - 2020 UR - http://hdl.handle.net/10481/67674 AB - El objetivo de este estudio se centra en analizar los factores que inciden en el profesorado para utilizar o descartar el aprendizaje invertido (en inglés, flipped learning) como metodología, tales como el ámbito de la asignatura, la etapa... AB - L’objectiu d’aquest estudi se centra a analitzar els factors que incideixen en el professorat per utilitzar o descartar la classe inversa (en anglès, flipped learning) com a metodologia, com ara l’àmbit de l’assignatura, l’etapa educativa, el tipus... AB - This study analyses factors that influence teachers’ decision to use or rule out flipped learning as a methodology; specifically, the scope of the subject, the educational stage, the type of institution and the level of continuing education. The... LA - spa PB - Universidad Autónoma de Barcelona KW - Análisis de correlación KW - Método activo KW - Tecnología de la información y de la comunicación KW - Profesión docente KW - Anàlisi de correlació KW - Mètode actiu; tecnologies de la informació i de la comunicació KW - Professió docent KW - Correlation analysis KW - Activity method KW - Information and communication technologies KW - Teaching profession TI - Factores incidentes en el profesorado para la elección del aprendizaje invertido como referente metodológico T2 - Anàlisi correlacional de l’aplicabilitat de la classe inversa segons les particularitats de la pràctica docent DO - 10.5565/rev/educar.1152 ER -