TY - JOUR AU - León Banguero, José Miguel AU - Sosa Guerrero, Leticia AU - Carrillo Yáñez, José PY - 2020 UR - http://hdl.handle.net/10481/64992 AB - Este artículo muestra evidencias del conocimiento de siete profesores sobre las características de aprendizaje de estudiantes en probabilidad condicional. Se trata de un estudio cualitativo de corte interpretativo. Usamos el modelo Mathematics... AB - This article shows evidence of the knowledge of seven teachers about the conditional probability student learning features. It is a qualitative study of an interpretive nature. We used the Mathematics Teacher’s Specialised Knowledge model and the... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Características de aprendizaje KW - Conocimiento especializado del profesor de matemáticas KW - Probabilidad condicional KW - Sesgos KW - Falacias KW - Confusiones KW - Bias KW - Fallacies and confusions KW - Conditional probability KW - Features of learning KW - Mathematics Teacher’s Specialised Knowledge TI - Conocimiento del profesor acerca de las características de aprendizaje en probabilidad condicional: Un estudio de caso T2 - Teacher’s Knowledge about Learning Characteristics on Conditional Probability: A Case Study DO - 10.30827/pna.v15i1.15458 ER -