TY - JOUR AU - Andreucci-Annunziata, Paola AU - Morales Cabello, Camila PY - 2020 UR - http://hdl.handle.net/10481/64793 AB - Este estudio aporta conocimiento para comprender la complejidad asociada a la supervisión o tutoría que se realiza desde los centros universitarios de formación de profesores. Se orienta a relevar las concepciones, expectativas, creencias, temores y... AB - This study provides knowledge to understand the complexity associated with the supervision or tutoring that is carried out from the university centers of teacher training. It aims to reveal the conceptions, expectations, beliefs, fears and general... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Dialogicidad KW - Identidad docente KW - Intersubjetividad KW - Supervisión pedagógica KW - Dialogicity KW - Teaching identity intersubjectivity KW - Pedagogical supervision TI - Hacia la construcción de la identidad docente inicial: Una aproximación intersubjetiva y dialógica desde la supervisión pedagógica en el prácticum T2 - Towards the construction of the initial teacher identity: An intersubjective and dialogic approach from pedagogical supervision in the practicum DO - 10.30827/profesorado.v24i2.14089 ER -