TY - JOUR AU - Fernández Fernández, Idoia AU - Madinabeitia Ezkurra, Alba PY - 2020 UR - http://hdl.handle.net/10481/63825 AB - En este artículo analizaremos la transformación que se observa en la docencia universitaria, tras cumplirse veinte años de la Declaración de Bolonia, una docencia que ha ido ampliando y diversificando su significado y que es el producto de la... AB - In this article we will analyze the transformation that is observed in university teaching after twenty years of the Bologna Declaration. A teaching that has been expanding and diversifying its meaning and that is the product of the combination of... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Calidad de la educación KW - Cambio organizacional KW - Desarrollo educacional KW - Educación superior KW - Innovación docente KW - Educational development KW - Higher education KW - Organizational change KW - Quality in education KW - Teaching innovation TI - La transformación docente de la universidad a veinte años de Bolonia: balance y claves para un futuro por definir T2 - Teaching transformation of the university after twenty years of Bologna: balance and keys for a future to be defined DO - 10.30827/profesorado.v24i2.15149 ER -