TY - JOUR AU - Ángel Muñoz, Sol PY - 2019 UR - http://hdl.handle.net/10481/61587 AB - El presente trabajo se ha desarrollado en base a los modelos cognitivos de lectura (con sus operaciones de decodificación, comprensión y meta comprensión) y escritura (con sus operaciones de planificación, trascripción, revisión y... AB - In the present work it has been developed based on cognitive models of reading (with its decoding, comprehension and met comprehension operations) and writing (with its operations of planning, transcription, revision and self-regulation), as well... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Evaluación del lenguaje oral KW - Evaluación de la lectura KW - Evaluación de la escritura KW - Dificultades comunicativas KW - Intervención para desarrollo lingüístico KW - Evaluation of oral language KW - Reading evaluation KW - Writing evaluation KW - Communicative difficulties KW - Intervention for linguistic development TI - Estudio de la competencia lectora y escritora de alumnos con discapacidad intelectual de aulas inclusivas de la Provincia de los Santos en Panamá T2 - STUDY OF THE READING COMPETENCE AND WRITER OF STUDENTS WITH INTELLECTUAL DISABILITY OF INCLUSIVE CLASSROOMS OF THE PROVINCE OF LOS SANTOS IN PANAMÁ ER -