TY - JOUR AU - Munita, Felipe PY - 2019 UR - http://hdl.handle.net/10481/60592 AB - El presente trabajo aborda la formación permanente del profesorado, específicamente en el área de didáctica de la lengua y la literatura. En ese marco se realizó un estudio de caso, de enfoque cualitativo, cuyo objetivo general ha sido observar... AB - This article addresses ongoing teacher education in the field of the teaching of language and literature. In this context, the purpose of our study was to look into possible changes in teachers’ beliefs and reported practices around reader and... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Creencias KW - Hábito de lectura KW - Formación Continua KW - Lectura KW - Beliefs KW - Permanent education KW - Reading KW - Reading habits TI - “Volver a la Lectura”, o la Importancia de la Lectura Personal en la Formación Continua del Profesorado en Didáctica de la Lengua y la Literatura T2 - “A return to reading”, or the importance of personal reading in language and literature ongoing teacher education DO - 10.30827/profesorado.v23i3.11236 ER -