TY - GEN AU - Alsina, Ángel AU - Llach Carles, Sílvia PY - 2019 UR - http://hdl.handle.net/10481/60591 AB - Este estudio tiene dos objetivos: a) analizar la práctica docente de maestros de Educación Infantil en ejercicio sobre la enseñanza de la notación numérica y lingüística; b) diseñar un modelo de enseñanza de estos sistemas de representación para la... AB - The objectives of this study are: a) to analyze teaching practice of Early Childhood Education inservice teachers in relation to the teaching of numerical and linguistic notation; b) on the basis of the results obtained, to design a teaching model of... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Aprendizaje realista KW - Desarrollo profesional KW - Educación Infantil KW - Notación lingüística KW - Notación numérica KW - Early Childhood Education KW - Linguistic notation KW - Numerical notation KW - Professional development KW - Realistic learning TI - Un modelo para la enseñanza de la notación numérica y lingüística en Educación Infantil a partir del análisis de la práctica del profesorado T2 - A model for teaching of numerical and linguistic notation in Early Childhood Education from the analysis of teachers’ practice DO - 10.30827/profesorado.v23i3.11235 ER -