TY - JOUR AU - Moafian, Fatemeh AU - Ostovar, Shahla AU - Griffiths, Mark D. AU - Hashemi, Mansooreh PY - 2019 UR - http://hdl.handle.net/10481/58509 AB - The present study re-evaluated the construct validity and reliability of the ‘Characteristics of Successful EFL Teachers’ questionnaire. A total of 814 EFL learners participated in the study. The data were analysed, using exploratory factor analyses... AB - El presente estudio reevalúa la validez de constructo y la fiabilidad del cuestionario ‘Características de los profesores de enseñanza del Inglés como lengua extranjera (EFL) exitosos’. En el estudio participaron 814 sujetos. Los datos... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Confirmatory factor analysis KW - Exploratory Factor Analysis KW - Reliability analysis KW - Teacher success KW - Characteristics of Successful EFL Teachers Questionnaire KW - Análisis factorial confirmatorio KW - Análisis factorial exploratorio KW - Análisis de fiabilidad KW - Eficacia docente TI - The Construct Validity and Reliability of the ‘Characteristics of Successful EFL Teachers Questionnaire (CoSEFLT-Q)’ Revisited T2 - Revisión de la validez de constructo del cuestionario de “Características de los profesores de enseñanza del Inglés como lengua extranjera (EFL) exitosos” ER -