TY - JOUR AU - De-La-Calle Cabrera, Ana María PY - 2017 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/54106 AB - La alfabetización temprana debe adecuarse a los hallazgos de la investigación del siglo XXI. En esta dirección, la formación continua del profesorado adquiere especial relevancia para la puesta en marcha de programas de intervención educativa... AB - Early literacy teaching must take in to account the findings of 21st century research. Therefore, the continuous training of teaching staff acquires special importance for the implementation of relevant educational intervention programs in the... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Alfabetización temprana KW - Intervención educativa KW - Habilidades cognitivas KW - Precursores KW - Formación del profesorado KW - Early literacy KW - Educational intervention KW - Cognitive skills KW - Precursors KW - Teacher training TI - Por una Intervención Educativa Pertinente en la Alfabetización Temprana: Desarrollo de un Programa Piloto con Niños Españoles de 3 y 4 Años T2 - For a relevant educational intervention in early literacy: development of a pilot program with Spanish children ages three to four DO - 10.30827/Digibug.54106 ER -