TY - JOUR AU - Jiménez Muñoz, Antonio PY - 2016 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/54094 AB - This paper offers the results of a study on two English-taught first-year modules at a Spanish Faculty of Economics. Analysing 2010-2015 results allows measuring the impact of the methodological interventions performed on student grades, thus... AB - Este artículo ofrece los resultados de un estudio llevado a cabo en dos asignaturas bilingües de primer año en una Facultad de Economía española. Un análisis del rendimiento académico 2010-2015 permite medir el impacto de las intervenciones... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - CLIL KW - Achievement control KW - Didactic use of computer KW - Educación bilingüe KW - Control del rendimiento KW - Uso didáctico del ordenador TI - Content and Language: the Impact of Pedagogical Designs on Academic Performance within Tertiary English as a Medium of Instruction T2 - Contenido y lengua: el impacto de los diseños pedagógicos sobre el rendimiento académico en educación universitaria con inglés como lengua vehicular DO - 10.30827/Digibug.54094 ER -