TY - GEN AU - Alizadeh-Jamal, Mohammad AU - Shahvarani, Ahmad AU - Iranmanesh, Ali AU - Tehranian, Abolfazl PY - 2018 UR - http://hdl.handle.net/10481/53994 AB - In this paper, the effect of holding a math training workshop using GeoGebra software has been studied on the changes on teachers' knowledge and beliefs . The selected sample is 40 male and female teachers in Iran. Before and after the intervention... AB - El estudio contempla el efecto de un taller de matemáticas con GeoGebra sobre los cambios en el conocimiento y las creencias de los docentes. La muestra seleccionada considera 40 docentes en Irán. Se administró un cuestionario, antes y después de la... LA - eng PB - Grupo de Investigación Didáctica de la Matemática: Pensamiento Numérico (FQM-193) KW - Fuzzy analysis KW - Geogebra KW - Geometry KW - Teachers’ beliefs KW - Technological pedagogical content knowledge KW - Análisis Fuzzy KW - Conocimiento tecnológico pedagógico del contenido (TPACK) KW - Creencias de los docentes KW - Geogebra KW - Geometría TI - A study on the changes on teachers’ knowledge and beliefs after a workshop based on mathematics education software, by relying on fuzzy method T2 - Un estudio de los cambios en el conocimiento y creencias de docentes, después de un taller con software educativo matemático, analizado mediante el método Fuzzy DO - 10.30827/pna.v13i1.6593 ER -