TY - GEN AU - Iñesta Mena, Eva María PY - 2017 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/53953 AB - El objetivo del estudio es analizar las nociones de literacidad, en español, y littératie, en francés, mediante una revisión crítica de publicaciones sobre el sentido de estos conceptos frente a alfabetización (alphabétisation), y en relación al... AB - The aim of the work is to analyze the Spanish notion of literacidad and the French littératie, by a critical review of papers about the meaning of these concepts with regard to alfabetización ((alphabétisation), and the English literacy. The origin... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Didáctica de las Lenguas KW - Alfabetización KW - Literacidad KW - Inclusión KW - Plurilingüismo KW - Didactics of languages KW - Literacy KW - Inclusion KW - Plurilingual competence TI - Revisión sobre literacidad como noción multidimensional para una Didáctica de las Lenguas inclusiva T2 - A review on Literacy as a multidimensional notion for an inclusive Didactics of Languages DO - 10.30827/Digibug.53953 ER -