TY - GEN AU - Riquelme Gil, Irene AU - Roca de Larios, Julio AU - Coyle Balibrea, Yvette PY - 2017 SN - 1697-7467 UR - http://hdl.handle.net/10481/53948 AB - This study explores whether the Repeated Reading (RR) method can help young Spanish EFL learners improve their pronunciation. The study was carried out with eight 10-to-11year old children who systematically read different passages from the... AB - Este estudio pretende analizar si el método de Lectura Repetitiva (Repeated Reading) mejorala pronunciación de niños de Educación Primaria. Sepracticó con ocho niños de quinto curso queleyeronsistemáticamente distintos pasajesdel mismo libro... LA - eng PB - Universidad de Granada KW - Repeated Reading (RR) KW - Pronunciation KW - Young learners KW - Foreign language learning KW - Lectura Repetitiva KW - Pronunciación KW - Niños de Primaria KW - Enseñanza de lengua extranjera TI - The Effect of Repeated Reading on the Pronunciation of Young EFL Learners T2 - Influencia del método “lectura repetida” en la pronunciación de jóvenes aprendices de inglés DO - 10.30827/Digibug.53948 ER -