TY - GEN AU - García García, Miguel Ángel PY - 2014 SN - 1577-6921 UR - http://hdl.handle.net/10481/37654 AB - Este artículo intenta aproximarse a algunas corrientes de pensamiento actual en historia literaria y valorar las nuevas posibilidades que abren para la docencia de la literatura española desde un punto de vista diacrónico. En concreto, subraya la... AB - This article tries to approach some currents of thought in the literary history and to evaluate the new possibilities that they open in order to the teaching of the Spanish Literature from a diachronic perspective. More accurately, it underlines... LA - spa PB - Universidad de Murcia KW - Historia KW - Literatura KW - Renovación metodológica KW - Diacronía estructural KW - Múltiples duraciones KW - Docencia KW - Literary KW - History KW - Methodological renewal KW - Structural diacrony KW - Multiple durations KW - Teaching TI - Las múltiples duraciones y la docencia de la historia de la literatura española: una reflexión metodológica T2 - Multiple durations and teaching of the history of Spanish literature: A methodological reflection ER -