TY - GEN AU - Mateos Rusillo, Santos M. PY - 2013 SN - 1988-7213 UR - http://hdl.handle.net/10481/36007 AB - Los medios de comunicación son uno de los públicos más relevantes para los museos y equipamientos patrimoniales. Si los museos, fruto de un buen trabajo de relaciones públicas, son capaces de establecer y mantener una relación fluida con los medios de... AB - Media are one of the most relevant publics for museums and heritage equipments. If museums, by using a good Public Relations strategy, are able to generate and maintain a fluent relationship with media, these offer perfect communication channels to be... LA - spa PB - Universidad de Granada KW - Museos KW - Equipamientos patrimoniales KW - Medios de comunicación KW - Comunicación KW - Relaciones públicas KW - Museums KW - Heritage equipments KW - Communication channels KW - Media KW - Public Relations TI - Museos y medios de comunicación. Claves, estrategias y herramientas para establecer y mantener una relación vital para los museos T2 - Museums and Media. Keys, strategies and tools to generate and maintain a vital relationship for museums ER -